voetbal op scherm

BMB, VLM, MCLB, VMCF, VMD, FAM

Moderators: John, Sam Van Tongerloo

User avatar
jeroen
Posts: 67
Joined: Sat Mar 13, 2004 11:58 am
Location: hulsberg

voetbal op scherm

Post by jeroen »

misschien een idee voor neeroeteren om het voetbal uit te zenden in het club gebouw op groot scherm als nederland wint moeten ze het weekend van neeroeteren weer voetballen op zaterdag nedereland engeland waarschijnlijk :-D :-D
crosscrazy23
Posts: 34
Joined: Sat Aug 27, 2005 4:40 pm

Post by crosscrazy23 »

goed plan jeroen....hopen dat nederland wel zover komt dan!!
User avatar
Driesen Luc
Active Visitor 100
Active Visitor 100
Posts: 490
Joined: Mon Feb 09, 2004 4:46 pm
Location: Tielen(Kasterlee)Belgie
Contact:

Post by Driesen Luc »

2 dagen volle bak zijspannen maar liefst een 150 teams nergens anders te zien, wie kijkt er dan voetbal. Het gebeurd gewoon op drie wielen jongens :oops: :lol:

tot dan!!
Cor Aben
Posts: 19
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:33 pm

Post by Cor Aben »

Ik ga daar heen voor de zijspancross en niet voor dat voetbal.
Mag ik een keer een weekendje verlost zijn van dat voetbal
Ik vind het zo overdreven al die media en het gedoe van iedereen alsof er alleen voetbal in de wereld bestaat.
Ik ga voor een weekendje zijspancross en dan hoop ik niks van dat gedoe te horen.

Cor
User avatar
Han van Ulsen
Active Visitor 100
Active Visitor 100
Posts: 187
Joined: Mon Feb 09, 2004 12:36 pm
Location: Haaksbergen
Contact:

Post by Han van Ulsen »

Helemaal mee eens!
v. Ravenstein
Posts: 95
Joined: Wed Aug 31, 2005 3:57 pm

Post by v. Ravenstein »

ook helemaal mee eens. laat het zijspancross gebeuren maar is goed in de media komen daar worden we wel wereldkampioen !
User avatar
jeroen
Posts: 67
Joined: Sat Mar 13, 2004 11:58 am
Location: hulsberg

Post by jeroen »

ow ja belgie doet niet mee he vergeten maar ja ik ga ook voor de cross natuurlijk maar er zijn toch ook mensen doe ook om voetbal geven ma ja maakt niet uit dan kijken we gewoon op tv he bij de camper
mike
Posts: 78
Joined: Mon Feb 09, 2004 5:18 pm
Location: The Netherlands-Nuland
Contact:

jeroen en voetbal

Post by mike »

kerel bij adje of bij toon zullen ze wel de tv aan hebben staan geen probleem denk ik of anders nog wel bij me ouders in de camper.....maar dan hoop ik wel dat ze s'avonds moeten voetballen want anders moet je de hele tijd op en neer lopen tussen de manches in....en je bent een zijspancrosser of niet.........maar toch geen voetballer....groeten mike
http://spaces.msn.com/members/Mad-Monk-Animal/ for photo's that i've taken with my cellphone(gsm)
FanofDan
Posts: 90
Joined: Tue Feb 10, 2004 5:41 pm

Post by FanofDan »

Voor diegene die om 21.00 uur op zaterdagavond graag naar de zijspannen kijkt, veel plezier. Denk dat de meeste Nederlanders gewoon voetbal gaan kijken (ALS Nederland doorgaat....)
User avatar
jeroen
Posts: 67
Joined: Sat Mar 13, 2004 11:58 am
Location: hulsberg

Post by jeroen »

hehe teminste iemand die het snapt bedankt fanodan willemsen kampioenuhhhhhhhhhhhhhh
claude

Post by claude »

het zal nie meer nodig zijn jullie scherm hup holland hup vlug naar huis kijken naar de zijspannen maar daar heb je een echte wereldkampioen
User avatar
stockcar
Active Visitor 100
Active Visitor 100
Posts: 477
Joined: Mon Feb 09, 2004 8:54 pm
Location: Boxtel

Post by stockcar »

Schade aber alles ist vorbei.
Deutje
Posts: 37
Joined: Wed Jul 20, 2005 7:28 pm

Post by Deutje »

Voetbal??? daar is al te veel van op tv!!! we hebben een wereldkampioen in onze sport maar daar zie je weinig of niks van in de media,, ik kan er echt niet naar kijken!! 22 miljonairs met een bal die te lui zijn om te lopen en om de 3 meter zichzelf laten vallen en net doen of ze dood gaan om ff daarna vrolijk aan te lopen!!! maar goed,,, ieder zijn sport!!! en het nederlands team zit toch alweer op tenerif ofzo,,, Dus komt allen naar neeroeteren voor onze prachtige sport!!!

Marc
v. Ravenstein
Posts: 95
Joined: Wed Aug 31, 2005 3:57 pm

Post by v. Ravenstein »

valt niks meer te kijken op het scherm. laten we dan maar kijken naar de echte mannen!!!!!
Last edited by v. Ravenstein on Mon Jun 26, 2006 9:56 pm, edited 1 time in total.
User avatar
jeroen
Posts: 67
Joined: Sat Mar 13, 2004 11:58 am
Location: hulsberg

Post by jeroen »

tja deutje als ik nu van de nos was had ik je op tv uitgezonden ma ja helaas maar ok het is voorbij dus gas erop in het zand succes
Post Reply