Einde team Van Hamond- Notten

KNMV, MON, ZVC

Moderator: Rien.nl

Post Reply
User avatar
Willard Notten
Active Visitor 100
Active Visitor 100
Posts: 197
Joined: Mon Feb 09, 2004 12:43 pm
Location: Harfsen Netherlands

Einde team Van Hamond- Notten

Post by Willard Notten »

Hallo zijspanfanaten, 8-)

Helaas moet ik mee delen dat wij gisteren na de kwalificatie voor de NK in Harfsen onze samenwerking hebben beeindigd. :-(

De meesten van jullie "vroege vogels"hebben gisteren kunnen zien dat het rijden helemaal niet ging waardoor we een heel slechtte tijd hadden laten noteren.Na deze kwalificatie werd meteen beslist te stoppen samen.

Al ver voor de NK in Harfsen was er voor mijn gevoel teveel onrust in het team doordat er werd verteld dat Freddy met een Let (neef van Kaspars)of met Stan Dijk zou gaan rijden!
Tot en met de NK werd mij verzekerd dat daar geen sprake van was, hierbij had ik me neergelegd.
Dat hij met Mario (let) heeft getraind wist ik maar dat deed Freddy voor het motorritme heeft hij mij gezegd.
Helaas kan ik doordat ik ook gewoon moet werken niet meer dan 2 dagen per week op de motor zitten.


Al vanaf het begin van onze samenwerking heb ik het gevoel dat de klik er niet is geweest, voor mijn gevoel is het wenningsproces :oops: van een "linkse"combinatie voor mij te kort geweest met deze gevolgen.


Hopelijk vind ik weer snel een stekkie op NK niveau (in een rechtse)waarmee ik weer veel plezier in het rijden krijg. :-D :-D :-D

Met vriendelijke groeten,

Willard Notten :-D
User avatar
Willard Notten
Active Visitor 100
Active Visitor 100
Posts: 197
Joined: Mon Feb 09, 2004 12:43 pm
Location: Harfsen Netherlands

Nieuws v/h team van Hamond!!!

Post by Willard Notten »

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik van Freddy vernomen dat hij met Mario een neef van Kaspars Stupelis zal gaan rijden voor de rest van het seizoen, ik wil hem bij deze veel succes wensen en hoop voor hem dat hij er snel weer bij zit.

Groeten,
Willard
Post Reply